מדיניות החזרות
מחוות הגידול ועד אליכם בשיא האיכות והטריות
אנו עושים מאמצים שהצמחים והמוצרים שלנו יהיו באיכות מעולה, נטועים עם שורשים בריאים וללא מחלות אולם בשל היותם צמחים אין שני צמחים זהים. הרוב המכריע של ההזמנות שלנו נשלח ללא שום בעיה עם זאת, בשל המורכבות של אריזה ומשלוח צמחים חיים לפעמים הדברים לא ממש הולכים כצפוי, במקרים נדירים אלה אנו מציעים אחריות לכל לקוחותינו:
יש לנו אחריות מלאה על המקרים הבאים
- הצמחים הגיעו ללא שורשים
- מחלות
- גבעול שבור
- כמות גדולה של עלים שבורים או חסרים
- שבר נראה לעין לכלי עציץ
- טעות בהזמנה או בצמח
האחריות שלנו לאיכות לא מכסה
- אדמה על העלים (נשטף בקלות עם מים)
- עלים יבשים בתחתית הצמח( שכיח בעולם הצמחים ניתן להסיר בקלות ללא נזק לצמח)
- הבדלי צבע / צורה קלים מהתצלום ברשימות המוצרים
- מוצרים מעורבבים הנבדלים מצילום המוצר (למשל סטים ומגשים שבהם הבחירה היא הבחירה שלנו)
- הזנחה קיצונית והתעלמות מהוראות הטיפול הכלולות
- כמה עלים שבורים, חסרים או נבולים, כל עוד 10 עלים בריאים או יותר נשארים שלמים
ביטול רכישה/החלפת מוצרים
הוראות תקנון זה בנוגע ל: "ביטול רכישה" - מדיניות ביטול באתר היא בהתאם לחוק הגנת הצרכן והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: ה"חוק להגנת הצרכן") .והתקנות בעינינו
ביטול עסקה ומדיניות החזרים
לקוח רשאי לבטל הזמנה ו/או לשנות אותה באמצעות שירות לקוחות בטלפון 0795805340 עד 8 שעות מרגע ביצוע ההזמנה באתר.
אנו ב SUNSHINE עושים מאמצים שתהיו מרוצים מהקניה שלכם ומספקים צמחים איכותיים וטריים הישר מחוות הגידול אולם בשל היותם צמחים חיים לעיתים ישנם שונות בין אחד לשני.
צמחים מוגדרים בחוק הגנת הצרכן כ "טובין פסידים "כלומר מוצרים מתכלים ולכן אין חובה לקבל חזרה מרגע הרכישה.
עם זאת אנו מאפשרים החזרת צמחים עד יום עסקים מיום קבלת המשלוח כמפורט לעיל.
- מדיניות זו לא חלה על טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות הזמנת מוצר /פריט באתר המיוצר באופן אישי ובהתאמה אישית ללקוח.
- על הלקוח לוודא את תקינות המוצר תוך זמן סביר מרגע הקבלה.
- את בקשת הביטול יש לבצע בדרכים הבאות : הודעה בוואטסאפ באתר, מייל sherut@sun-shine.co.il או בטלפון 0795805340.
- את המוצר יש להחזיר באריזתו המקורית בשלמותו כמו שסופק ביום השליחות.
- אנחנו נתאם מולכם מועד לאיסוף ההזמנה בעלות של 37 ש”ח בעבור המשלוח גם במידה והלקוח קיבל את המשלוח ללא עלות או קיבל הטבה.
- לא יחול החזר כספי על דמי משלוח עבור משלוח שכבר סופק ללקוח.
- כל החזר כספי יועבר לכרטיס האשראי שבאמצעותו שולמה ההזמנה בלבד, ובהתאם לתקנות חברת האשראי.
- זיכויים מחברת כרטיסי האשראי - הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ואמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה.
- הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה 5% משווי העסקה אינם ניתנים להחזר. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הקונה בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי
- מובהר כי לא יינתן החזר כספי /החלפה /החזרה על פריט שהוזמן במיוחד עבור הלקוח כגון מוצרים שנעשו בהזמנה אישית (מיתוג אישי בעיצוב אישי / מגשים /אריזות סוקלנטים / לאירועים)
- לא יינתן החזר כספי עבור פריטים אשר בגינם לא שולמה תמורה כספית , כגון מבצעים או מתנות.
- החברה מקיימת בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה ללקוח תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלוא הכסף ששולם.