הזמנה

X
קקטוסים - מתנה מקורית לאורחים בחתונה!

קקטוסים - מתנה מקורית לאורחים בחתונה!

מתנות צנועות וקטנות הם כל אשר תצטרכו על מנת להעניק את תשומת הלב המתאימה עבור האורחים שהגיעו לאירוע שלכם. לכן, במידה ואתם מתלבטים בין המגוון הרחב הקיים בכל הנוגע לבחירת מתנות לאורחים בחתונה שלכם, ריכזנו עבורכם במאמר הבא מספר רעיונות מובילים ונפוצים אשר הוכיחו את עצמם פעם אחר פעם כמתנות נהדרות עבור אורחי החתונות.

מתנות לאורחים בחתונה הם דרך מצוינת להוקיר תודה

ניתן לומר כי מדובר למעשה בתופעה שתפסה תאוצה ברחבי המדינה במהלך השנים האחרונות, שכן שלל הזוגות הצעירים השונים מבינים ומגלים את הכיף והיופי הטמון מאחורי חלוקת מתנות לאורחי החתונה שלהם. מדובר למעשה במתנות קטנות, צנועות וסמליות, אשר לא מלוות בהשקעה כספית גדולה אך מכילים בתוכם אמירה משמעותית ביותר. בעת בה האירוע שלכם נגמר, ואורחי האירוע חוזרים חברה לבתיהם תוך קבלת מתנה, הם למעשה מרגישים כי אתם מעריכים אותם ומוקירים להם תודה על כך שבאו לחגוג איתכם. מתנות לאורחים בחתונה מהוות מזכרות נהדרות לאירוע שלכם, שכן המתנות עשויות אף להכיל תמונות שלכם יחד באירוע ומגוון דברים שונים ומיוחדים בהתאם לטעמכם של הזוג המתחתן.



3 רעיונות למתנות נהדרות לאורחים בחתונה:

כאמור, המגוון הרחב של המתנות השונות אשר ניתן להעניק לאורי האירוע שלנו הוא בלתי נגמר, ועל כן עשוי לגרום לנו לבלבול. אי לכך, הנה מספר רעיונות למתנות נהדרות עבור אורחי החתונה שלכם:

  • כובעים ומניפות - המתנות הנפוצות ביותר באירועי החתונה השונים ברחבי מדינת ישראל הם לא אחרים מכובעים ומניפות. גברים ונשים כאחד, הכובע מהווה מתנה מקסימה לאורחים שכן בעונות שמשיות יותר הכובע אף יתרום לנו להגנה מפני השמש, אך ניתן לומר באופן חד משמעי כי הכובעים והמניפות מכבבים בכל עונות השנה. את הכובעים והמניפות תוכלו לרכוש במגוון אתרים שונים ברחבי האינטרנט באמצעות הזמנת שליח עד לפתח הדלת שלכם. על כל מקרה ניתן להגיד כי מדובר במתנה אידיאלית ומגניבה עבור קהל האורחים באירוע החתונה שלכם במיוחד בעת בה נשלב את המניפות יחד עם הכובעים.
  • סוקולנטים וקקטוסים אישיים - קקטוסים הם למעשה צמח ממשפחת הסוקולנטים, צמח אשר מקורו במדינת מקסיקו וכן מתאפיין באפשרותו לאגירה גדולה של מים והתאמתו לתנאי היובש. מדובר למעשה במתנה נפוצה ביותר שכן עשויה להעלות חיוך בקרב אורחי החתונה שלכם עקב קבלת מתנה אשר כוללת את האנרגיות החיוביות של הטבע.
  • ממתקים ושוקולדים - ניתן לומר כי חתונה הינה עסק המציין אהבה, וניכר כי אהבה הינה רגש מתוק ביותר. לכן, מה יכול להיות יותר מתאים כמתנה לאורחים מאשר טובין מתוקים אשר מוגשים באריזה ממותגת בליווי ברכה אישית.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

מתנות קטנות לעובדים הזדמנות גדולה לתשומת לב
מתנות קטנות לעובדים הזדמנות גדולה לתשומת לב
מה היתרונות בהענקת מתנות קטנות לעובדים להענקת מתנות קטנות לעובדים יכולים להיות מספר יתרונות, הן לעובדים והן לארגון. ...
המשך קריאה
איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
רבים הם האנשים שבוחרים להציב קקטוסים בפתח הבית בתור סמל של איתנות עוצמה והגנה. גידול של קקטוסים בבית או בגינה...
המשך קריאה
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
ניפוץ מיתוס ראשון: גידול סוקולנטים /קקטוסים בכלי ללא ניקוז יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוק...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}