הזמנה

X
יפים וצבעוניים - הכירו את הסוקולנטים שיקפיצו לכם את החתונה

יפים וצבעוניים - הכירו את הסוקולנטים שיקפיצו לכם את החתונה

חתונה זה תמיד סיפור יקר. אנחנו מתחתנים באולמות יקרים, מגישים לסועדים אוכל משובח ומשקיעים כמובן בתזמורת שווה ומזמינים צלם מקצועי. בקיצור, זה סיפור שעשוי להסתכם בעלויות של מאות אלפי שקלים, כאשר כל זה רק לערב אחד.

אז נכון שחתונה זה (הבה נקווה) אירוע יחיד ומיוחד בחיים שלנו וחשוב לנו להשקיע בו הכול. אך בעוד עבורנו זה אכן שווה כל השקעה בגלל המשמעות הרבה של הקשר שנבנה ביננו, עבור האורחים יהיה זה עוד אירוע שהם יסמנו עליו וי ולמחרת ישכחו ממנו לגמרי. אתם מן הסתם לא רוצים שזה יקרה. אתם רוצים שגם האורחים שלכם (כמוכם ממש) ימשיכו ללעוס את האירוע, לדבר עליו, לזכור אותו לטובה ובקיצור לראות בו אירוע ייחודי ממש לא כמו כל האירועים האחרים בו הם משתתפים מידי פעם.

מה דעתכם להשאיר לאורחים שלכם מתנות מיוחדות שיהוו עבורם מזכרת מהחתונה? זוהי דרך נהדרת להשאיר לאורחים טעמים מעולים מהאירוע כאשר המתנה שתמשיך ללוות אותם תזכיר להם כל הזמן מנין היא הגיעה אליהם.



מזכרת מהאירוע – למה זה חשוב?

הדרך לגרום לכך שהאורחים יזכרו את האירוע ולא ישכחו אותה לאורך זמן היא על ידי הכנת מזכרת מיוחדת אותה הם ייקחו איתם בסופו של האירוע. אז יש היום הרבה מאוד רעיונות ומגוון אדיר של אפשרויות כאשר לא כל אחת מוצלחת באמת. רבים מאתנו כבר לא טורחים לקחת איתנו הביתה את המזכרת הנדושה שיש לנו כבר כמוה עוד עשרות בבית.

ברור אם כן שגם הנושא הזה של מתנות לאורחים בחתונה חייב להיבדק לעומק מתוך מחשבה מה באמת ישמחו האורחים לקבל ומה הם ייהנו לקחת איתם הביתה וכמובן גם להשתמש.

חשוב להתמקד באופי של הקהל, בסגנון שלו כמו גם בהתחשב בטרנדים העדכניים לאותו זמן.

מתנה שמושקעת בה מחשבה היא מתנה שבהחלט תעשה את העבודה שלה והאירוע אכן לא יישכח במהרה.

סוקולנטים שמרימים את העיצוב של האולם

אחד האלמנטים שאנחנו משקיעים בו יותר מכל דבר אחר באירוע זה העיצוב של האולם והקישוט שלו לכבוד המאורע.

אז יש את העיצובים הבנאליים והמוכרים לכולנו שכבר הפכו איכשהו להיות נדושים ולא נחשבים. אם אלו סידורי הפרחים ואם הם הקנדלברות. אתם מחפשים משהו חדש ומרענן שלא רואים בכל מקום.

מה דעתכם ללכת על סוקולנטים? הסוקולנטים הם סידורים מיוחדים של צמחים אשר בהם תוכלו לקשט את האולם ולקבל מראה ייחודי ומרענן, הרבה יותר מכפי שהכרתם וראיתם עד כה. הצמחים הללו הם מרשימים ויפים מאוד, הם עמידים לאורך זמן והכי חשוב יש להם נוכחות מאוד בולטת ומרשימה. הצבעוניות המיוחדת שלהם לא תותיר אף אחד מהאורחים שלכם אדיש למראה של האולם.

עיצוב שהוא מתנה

לרוב, האלמנטים בהם אנחנו מעצבים את אולמות האירועים נשארים במקום או הולכים לפח. אנחנו בדרך כלל לא ניקח איתנו הבית את זרי הפרחים, את הדשא הסינטטי או את כל מה שעשה את העיצוב באולם.

בניגוד לאלו, הסוקולנטים הם עיצוב של האולם אך גם הופכים להיות שימושיים מאוד. במוצר שיהפוך להיות מתנה לכל אחד מהאורחים. כך שאפשר לומר כי הסוקולנטים הם מוצר דו שימושי. אתם משקיעים בעיצוב של האולם ועל הדרך מרוויחים גם את המתנות לאורחים שייקחו איתם הביתה בסיומו של האירוע.

סאנשיין. המקום המושלם להזמנת סוקולנטים ייחודיים לעיצוב האולם שבסוף הערב ילכו עם האורחים הביתה כמזכרת מאירוע בלתי נשכח.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

מתנות לעובדים, למשרד
מתנות לעובדים, למשרד
למה חשוב לשמור על סביבה ירוקה במשרד ? לגידול צמחים במשרד יש מספר יתרונות, החל מבריאות גופנית משופרת ועד לשיפור הרווח...
המשך קריאה
מתנות קטנות לעובדים הזדמנות גדולה לתשומת לב
מתנות קטנות לעובדים הזדמנות גדולה לתשומת לב
מה היתרונות בהענקת מתנות קטנות לעובדים להענקת מתנות קטנות לעובדים יכולים להיות מספר יתרונות, הן לעובדים והן לארגון. ...
המשך קריאה
איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
רבים הם האנשים שבוחרים להציב קקטוסים בפתח הבית בתור סמל של איתנות עוצמה והגנה. גידול של קקטוסים בבית או בגינה...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}