הזמנה

X
מתנות לעובדים עד 30 ש"ח - שפע של מתנות מדליקות לחג

מתנות לעובדים עד 30 ש"ח - שפע של מתנות מדליקות לחג

מתנות לעובדים מהוות דבר חשוב מאוד. בעוד שישנם מעסיקים אשר מעניקים מתנות לעובדים בעיקר לחגים, ישנם מעסיקים אשר מבינים כי הענקת מתנות מסייעת לכל עובד להרגיש חיוני וחשוב במקום העבודה, ועל כן הם דואגים לרכוש מתנות עבור העובדים גם לקראת יום הולדתו של כל עובד או בכדי לצ'פר עובדים על עמידה ביעדים שונים. על אף שלא מעט מעסיקים בטוחים כי רכישת מתנות לעובדים לקראת חגים או מכל סיבה אחרת דורשת השקעה כלכלית משמעותית, בייחוד כאשר מדובר על כמות משמעותית של עובדים, חשוב מאוד להבין כי כיום ניתן למצוא גם מתנות לעובדים עד 30 ש"ח שיהוו ללא ספק את המתנות האידיאליות.

מדוע חשוב לרכוש מתנות לחג לעובדים?

כאמור, מתנות לחג עבור עובדים זה דבר חשוב מאוד וכאשר מדובר על מתנות לחגים מדובר על דבר חשוב אפילו יותר. חגים מסמלים יציאה מהשגרה וחגיגיות, כל עובד מצפה לקבל מתנה מהמעסיק שלו. אם יש לכם הרבה עובדים והתקציב שלכם אינו גבוה, זה בהחלט לא אומר שאתם צריכים לוותר על מתנות לקראת החג, אלא פשוט לחפש את המתנה המושלמת ביותר בתקציב התואם לכם. כיום, כאמור, ניתן למצוא צמחים מרהיבים שונים במחירים נוחים ואטרקטיביים אשר ניתן לרכוש לכל עובד. סוקולנטים מהווים את המתנה המושלמת לכל עובד במחיר הטוב ביותר.



מהם סוקולנטים?

פירוש המילה סוקולנט הוא עסיס. הסוקולנטים הם צמחים עסיסיים אשר מלאים בתאים אוגרי מים אשר מסייעים לספק לצמחים הזנה כשהיא אינה בנמצא. הסוקולנטים הם המקבילה הצמחית לגמל וזו הסיבה שאין צורך להשקות אותם לעיתים קרובות. הסוקולנטים מחזיקים מעמד כמעט בכל תנאי. יש להם יכולת לאגור כמות גדולה של מים ולשרוד ללא השקיה. הם אמנם זקוקים לאור שמש, אך הם יכולים להתאקלם גם בתוך הבית. העמידות של הצמחים הללו הופכת אותם לצמחים האידיאליים, ועל כן אין ספק כי הם גם מהווים את המתנה הטובה ביותר לעובדים. ניתן למצוא את הצמח המדובר בכל צבעי הקשת כמעט ובצורות שונות, והם ללא ספק מרהיבים ביופיים. הצבעים של הצמח ישתנו בהתאם לעונה, לטמפרטורה ולמידת החשיפה לשמש.

למה כדאי לרכוש דווקא סוקולנטים כמתנה לעובדים?

אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים לגבי מתנה לעובדים שלכם, אין ספק כי סוקולנטים מהווים את המתנה המושלמת עבורם לקראת החג. אין כמו לקבל עציץ עם צמח איכותי שכמעט ולא דורש השקיה או תחזוקה. העובדים יכולים להציב את הצמח לקישוט בים או עמדת העבודה שלהם ולהנות ממראה של צמח חי ויפה. מעבר לעובדה שהצמחים הללו מרהיבים ביופיים, ניתן למצוא אותם במחירים נוחים מאוד ועל כן כל מעסיק יכול לרכוש מארז של הצמחים הללו במחיר נוח ומשתלם ולחלק לכל עובד כמתנה לחג.

אם אתם מחפשים סוקולנטים מושלמים כמתנה לעובדים לקראת החג, כדאי מאוד שתרכשו אותם בסאנשיין, במחירים נוחים.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
רבים הם האנשים שבוחרים להציב קקטוסים בפתח הבית בתור סמל של איתנות עוצמה והגנה. גידול של קקטוסים בבית או בגינה...
המשך קריאה
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
ניפוץ מיתוס ראשון: גידול סוקולנטים /קקטוסים בכלי ללא ניקוז יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוק...
המשך קריאה
על הסוגים השונים של הסוקולנטים
על הסוגים השונים של הסוקולנטים
בוודאי אתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם לכבוד החג המתקרב מתנה לשנה החדשה. אם אתם מעוניינים במתנה יצירתית, אך גם יפה,...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}