הזמנה

X
מתנות לעובדים לחגים

מתנות לעובדים לחגים

מתנות לעובדים הפכו להיות מוצר בסיסי, מחקרים רבים טוענים כי עובדים, שמרגישים הערכהתפוקת העבודה שלהם עולה. לכן מעסיקים, שיודעים זאת מקפידים לרכוש מתנה איכותית לצוות העובדים שלהם. מעסיקים, שמעוניינים בכך, כלומר שהעובדים שלהם יהיו מרוצים וימשיכו להשקיע את מרצם בעבודה, הדרך הכי קלה ויחסית לא יקרה, היא לתת מתנות לעובדים בחגים. החגים, שבדרך כלל נוהגים לתת בהם מתנות לעובדים הם ראש השנה ופסח.

כיום קיימים אתרים רבים, שבהם יש מגוון רחב של סוגי מתנות לעובדים המותאמים לחגים השונים, כך כל מעסיק יוכל לבחור את המתנה המתאימה ביותר לעובדים שלו ובתקציב שהוא בוחר. 

מתנות לעובדים לראש השנה: 

  • מארז התחלות חדשות 



ראש השנה הוא חג של התחלות חדשות. לכן אתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם התחלה חדשה. הדרך הטובה ביותר להעניק להם מתנה שתזכיר להם התחלות חדשות היא צמחים. הצמחים המתאימים ביותר להתחלות חדשות, שהן צריכים להיות קלים לגידול, ויחד עם זאת גם יפים במיוחד. סוקולנטים הם הפרחים המושלמים למתנה לראש השנה, וכן במארז מיוחד המעוצב באהבה ובייחודיות שוכנים להם בנחת 9 סוקולנטים. צמחים אלו שייכים למשפחה של הצבריים, ואחד הצמחים הידועים ביותר ממשפחה זו הוא הקטטוס. המארז מכיל 9 צמחים ממשפחה זו, כאשר יש דגש על הצבעוניות הן של המארז עצמו והן של הפרחים עצמם. 

  • חג שמח 

מארז זה ארוז בקפידה, ובאופן אישי מכיל צמח אחד ממשפחת הצבריים, בעזרת מוצר זה ניתן להעניק התחלה חדשה לאורח או לעובד. כמו כן המוצר הזול יחסית יכול לגרום לעובדים לשמחה ללא השקעה רבה. 

  • בית עציץ משולש בטון

זוהי מתנה שתמיד כל עובד ישמח לקבל היא גם מעוצבת ומיוחדת וגם ניתן לטפל בה היטב. לכל צמח כזה מצורפת גלויה עם הוראות טיפול בצמח. 

מעסיק שבוחר במתנה זו מעניק לעובדים שלו מתנה, שנשארת איתם לזמן רב, וכן ניתן להוסיף מיתוג להזמנות גדולות. 

מתנות לחג האביב , מתנות לחג הפסח

  • צילנדר כסף 

חג הפסח הוא חג של צמיחה חדשה, והתחדשות, אז אין דרך יותר טובה מלעודד את העובדים מאשר להעניק להם את צילינדר כסף. לצמח זה ישנם יתרונות גדולים, שכן הוא כמעט אינו זקוק להשקיה, ויכול להחזיק מעמד זמן רב.

צילנדר כסף יכול להיות הן כמתנת עידוד לעובדים מצטיינים או במצבים שונים על פי ההחלטה של המנהלים. 

  • מארז מתנה סוקו בוקו אביב 

מארז זה מיוצר באהבה רבה עם כבוד לטבע, שכן הוא מעוצב בהתאמה אישית. במארז זה העובדים יוכלו למצוא שני צמחים צבעוניים. צמחים הללו הם עגולים ומסוגים שונים. 

אז אם אתם רוצים לתת מתנה לעובדים לחג כזאת שתשאר להם תמיד בלב יחד עם אהבה לטבע שמחה והתחדשות. באתר, שהוא בעצם חנות סוקולנטים sun-shine, תוכלו למצוא מארזים לעובדים, המיוצרים באהבה. כאשר כל צמח גדל עם תשוקה לטבע ולאדמה. תוכלו להעניק לעובדים שלכם לרגע אחד אהבה מהצמחים שלנו.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

מה חשוב לדעת כשבוחרים מתנה לאורחים
מה חשוב לדעת כשבוחרים מתנה לאורחים
מתנות קטנות לאורחים היא דרך צנועה אבל מאוד מרגשת להביע הוקרה והערכה על הבחירה להשתתף בשמחתכם ביום החשוב שלכם. כְּלוּ...
המשך קריאה
9 עובדות שאולי לא ידעתם על סוקולנטים
9 עובדות שאולי לא ידעתם על סוקולנטים
9 עובדות על סוקולנטים 1. סוקולנט הוא לא רק עציץ הוא מתנה מתמשכת תוכלו להעניק עלה מהסוקולנט שלכם לחבר/ חברה ולהוסיף ...
המשך קריאה
מדריך טיפול בטרריום
מדריך טיפול בטרריום
יצירה ותחזוקה של טרריום הוא פרויקט גינון מהנה ומתגמל המאפשר לכם ליצור מיני-אקו-סיסטם עצמאי. הנה כמה טיפים לגידול טררי...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}