הזמנה

X
סוקולנט – המתנה המושלמת לכל אירוע

סוקולנט – המתנה המושלמת לכל אירוע

אחת הבעיות המתעוררות לעיתים קרובות, היא איך לבחור את המתנה המושלמת לאירוע. בדרך כלל, כאשר מדובר באירוע משפחתי משמעותי, הבחירה היא לרוב להעניק מתנה כספית. זה מה שמצופה מכל אורח, ולמעשה זה מה שכל מי שעורך אירוע מעוניין לקבל. יהודים שומרי תורה ומצוות נוהגים להוסיף גם מתנה פיזית, ולא רק מתת כספי. ואולם יש סוגים מסוימים של אירועים שבהם עורכי האירוע מעניקים מתנות למשתתפים. במקרים כאלה, המתנה עשויה להיות שונה בתכלית. אחת המתנות שהפכה לפופולארית ביותר השנים האחרונות היא סוקולנט. מה זה בעצם סוקולנט? למה סוקולנט עשוי להיות מתנה מושלמת במגוון רחב של נסיבות? היכן משיגים סוקולנט איכותי? בשורות להלן נתמקד בפריט שונה ממה שאנחנו מכירים בדרך כלל.

סוקולנט – מה זה בעצם

סוקולנט הוא צמח בעל גבעול עבה ועלים בשרניים. צמחי סוקולנט מחזיקים מעמד כמעט בכל תנאי. הם אוגרים כמות גדולה של נוזלים, ובכך מעניקים לעצמם טווח ביטחון המאפשר להם להתקיים גם בתנאים של יובש קיצוני. פירוש המילה  Succulentus בלטינית הוא "עסיס" ואכן, צמחי סוקולנט הם עסיסיים מאד. גופים עסקיים וחברות שונות העורכים כנסים, מסיבות או התכנסויות מקצועיות כאלה ואחרות, נוהגים להעניק סוקולנטים כסוג של מתנות לאורחים המשתתפים בכנסים מקצועיים או אחרים. המאפיינים העיקריים של הסוקולנט הם כדלקמן:



  • טיפול והשקיה מינימליים: סוקולנטים אינם דורשים טיפול יוצא דופן או השקיה קבועה. למעשה, הצמחים הללו מעוניינים שמי שנמצא בסביבה יניח להם לנפשם. 
  • צבעים: סוקולנטים מגיעים במגוון רחב של צבעים. כיוון שכך, אפשר להעניק לכל אדם יותר מסוקולנט אחד. צבירת מספר גדול של סוקולנטים יכול בהחלט לעשות רק טוב לבעלים שלו.
  • קל לגדל אותם: קל מאד לגדל סוקולנטים. הם לא דורשים טיפול מיוחד והם מתרבים בקלות רבה.
  • קל לטפל בהם: מבית הסוגים של סוקולנטים הם עמידים למרבית סוגי המזיקים. 

למה סוקולנט הוא מתנה מושלמת

מנהלים רבים, מנהלי משאבי אנוש וראשי וועדים מחפשים ללא הרף מתנות לחג לעובדים שלהם. במרבית המקרים. מגלים מנהלי משאבי אנוש, ראשי וועדים וממונים אחרים על המתנות בארגון כי סוקולנטים יכולים להיות מתנה מושלמת. מצד אחד, מדובר בצמח שהוא מאד ידידותי לסביבה ולא גורם נזק. מצד שני מדובר בצמח שאיננו דורש טיפול, ויכול להגיע בשלל גוונים וצבעים. קל מאד לתחזק סוקולנטים, ומכל בחינה שהיא התועלת שהם מביאים היא גדולה הרבה יותר מאשר המאמץ הקשור בגידול ובטיפול בהם. 

סוקולנטים ואיכות הסביבה

ארגונים גדולים, כמו גם וועדי עובדים בארגונים, משרדי ממשלה ובכלל, הפכו למחויבים לשמירה על איכות הסביבה. בשנים האחרונות מתמקדים מנהלי משאבי אנוש, ראשי וועדים וממונים על הרכש במקומות עבודה ועסקים, ברכישת מוצרים השומרים על איכות הסביבה. לצורך כך, סוקולנטים הם בדיוק הם בדיוק המתנה הנכונה במקום הנכון ובזמן הנכון. הם צורכים כמות קטנה ביותר של מים ויש להשקות אותם לעיתים רחוקות. סוקולנטים הם יפים, מרשימים ועמידים בצורה יוצאת דופן בפני מזיקים. כל אלה הופכים אותם למתנה המושלמת למי שמעוניין לשמור במקביל על איכות הסביבה.

היכן משיגים סוקולנט איכותי

מכל האמור לעיל, המסקנה החשובה והמתבקשת היא שהסוקולנט הוא המתנה הטובה והמתאימה ביותר לעובדים בחגים, למשתתפים בכנסים או סתם מתנות לעמיתים לעבודה, ללקוחות או לספקים. לא בכדי עלה בשנים האחרונות הביקוש לסוג הכל כך מעניין ה\ה של צמח. מעוניינים לדעת עוד? רוצים להעניק לעובדים, לעמיתים ולחברים את המתנה המושלמת? צרו קשר כבר כעת והמומחים שלנו יסייעו לכם לבחור סוקולנט איכותי.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

מתנות קטנות לעובדים הזדמנות גדולה לתשומת לב
מתנות קטנות לעובדים הזדמנות גדולה לתשומת לב
מה היתרונות בהענקת מתנות קטנות לעובדים להענקת מתנות קטנות לעובדים יכולים להיות מספר יתרונות, הן לעובדים והן לארגון. ...
המשך קריאה
איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
רבים הם האנשים שבוחרים להציב קקטוסים בפתח הבית בתור סמל של איתנות עוצמה והגנה. גידול של קקטוסים בבית או בגינה...
המשך קריאה
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
ניפוץ מיתוס ראשון: גידול סוקולנטים /קקטוסים בכלי ללא ניקוז יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוק...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}