הזמנה

X
Sunshine – לאנשים שאוהבים סוקולנטים

Sunshine – לאנשים שאוהבים סוקולנטים

עבורנו, סוקולנטים הם הרבה יותר מסתם עציץ והם מתאימים למגוון סיטואציות וסגנונות עיצוב. חלק גדול מהתשוקה הזו נובע מהדרך בה הגענו לעסוק בעולם הסוקולנטים ולהקים את סאנשיין – החנות שלכם למבחר סוקולנטים מקוריים ומיוחדים, שתמיד מרגש לתת ולקבל.

איך הכל התחיל?

הסיפור של סאנשיין מתחיל כשהחלטתי לזנוח תפקידים בכירים בתאגידי ענק עם משרדים מפוארים לטובת עבודה עם סוקולנטים. מאז קוקטיילים נחשקים ודרס קוד, הוחלפו בקוקטיילים של סוקולנטים ודרס קוד של נעליים גבוהות ידיים מלוכלכות מאדמה טובה, לחיים סמוקות משמש ושמחה בלב.

עם התשוקה הזו הקמתי את סאנשיין עבור אנשים כמוני שאוהבים סוקולנטים, מתרגשים מהאסתטיקה הווירטואוזית שלהם, נהנים לגדל אותם, להעניק אותם, לצלם, לשתף וליהנות מצמח שיש בו כל כך הרבה אופי ויופי.

הסוקולנטים של סאנשיין

על אף כי לכל הסוקולנטים יש מאפיינים ייחודים, ניתן לחלק את הסוגים שאנו מציעים לכמה קבוצות עיקריות, מהן אתם יכולים לבחור את הסוגים שאתם הכי אוהבים, או רוצים להעניק במתנה:



  • סוקולנטים שלא זקוקים להרבה אור – מושלמים לעיצוב וסטיילינג של משרדים, קליניקות, חללי עבודה משותפים, סלונים ועוד חללים הזקוקים לנגיעה של פסטורליות נעימה.
  • מיני סוקולנטים – קטנים במיוחד ויפים במיוחד ומאפשרים יצירת מיקס מרהיב מכמה עציצים
  • אקסטרה אורדינרי – סוקולנטים גדולים ומרשימים, בעלי נוכחות ויכולת להפוך כל חלל ליוקרתי ומעוצב
  • סנסיוריה – סוג של סוקולנט הנחשב למטהר אוויר טבעי ומתאים לחדרי ילדים, לקשישים, כמתנות למחלימים וכדקורציה שימושית לחדר השינה
  • קקטוסים – הצמח העמיד מגיע בשלל צורות מרתקות וגדלים המאפשרים לו להשתלב בכל חלל ומסמל חוסן ואיתנות

 סוקולנט - לא על הצמח לבדו

יתרון נוסף של סוקולנטים הוא שהעמידות שלהם מאפשרת להציב אותם במגוון סוגי עציצים, המהווים כשלעצמם פריט אמנותי דקורטיבי. עציצים מפח, בטון, קרמיקה, עץ וכדומה, מרובעים, עגולים או בצורות של בעלי חיים וצורות גיאומטריות, משתלבים עם המראה המרהיב של הסוקולנטים ולכן משמשים כחלק בלתי נפרד מהרושם שיוצרת המתנה.

סוקולנטים – המתנה שממשיכה לתת

כשמעניקים מתנה, רוצים שהיא תהיה מיוחדת. מתנות בנאליות וחסרות מעוף ממצות את עצמן מהר מאוד ורוב מי שמקבל את המתנות האלו, שם אותן במעמקי הארון ושוכח מהם. זוהי עוד אחת מהתכונות המופלאות של סוקולנטים – הם מהווים פתרון נפלא ונגיש עבור מי שמחפש מתנות לעובדים, מתנות לחג, מתנת יום הולדת מקורית ואפילו מתנות לאורחים, באירוע ממותג ומושקע, בו נהוג להעניק מזכרת מהאירוע. במקום עוד קופסה עם ממתקים או חפץ חסר שימוש, הניחו על השולחנות סוקולנטים מרהיבים, שלא יתפסו מקום רב בזמן האירוע ושהאורחים יוכלו לקחת אותם לאחר מכן. 

לבחור בקלות ובפשטות בהתאם למאורע

סוקולנטים הם הדרך היפה, המרשימה והמתוחכמת ביותר להפגין הערכה ואהבה לאורחים, לעובדים ולכל מי שיקר ללבכם. המבחר העצום מאפשר לכם גם להעניק מתנה יפהפייה שתקלע למכנה המשותף הגדול ביותר, למשל כשמדובר ברכישת מתנות לעובדים וגם לבחור מבין מגוון סוקולנטים, שיקלעו לטעם האישי ולסטייל של מישהו שאתם מכירים היטב.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

איך לגדל סוקולנטים בכלי ללא חור ניקוז - המדריך המלא
איך לגדל סוקולנטים בכלי ללא חור ניקוז - המדריך המלא
גידול סוקולנטים בכלי ללא ניקוז: יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוקולנטים,אחת מהן היא שאי אפשר לגדל סוקולנט בכלי ללא...
המשך קריאה
מדריך טיפול בבונסאי
מדריך טיפול בבונסאי
טיפול בעץ בונסאי דורש תשומת לב לפרטים ומחויבות לצרכיו הייחודיים. טיפול נכון יעזור לבונסאי שלכם לשגשג ולשמור על המראה ...
המשך קריאה
מתנות לעובדים, למשרד
מתנות לעובדים, למשרד
למה חשוב לשמור על סביבה ירוקה במשרד ? לגידול צמחים במשרד יש מספר יתרונות, החל מבריאות גופנית משופרת ועד לשיפור הרווח...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}