הזמנה

X
איך בוחרים מתנות לעובדים? – המדריך המלא

איך בוחרים מתנות לעובדים? – המדריך המלא

ברוב המקרים, העובדים שלך יקדישו לפחות שליש מהיום שלהם לפעילות העסק שלך. המסירות, המחויבות והמוטיבציה שלהם לייצג אותך על הצד הטוב ביותר הם חלק מהסיבות להצלחה שלך. כדי להבטיח שנשמר את המוטיבציה והמחויבות שלהם, חשוב שנדע להביע את ההערכה שלנו ונדאג להעניק להם באירועים המתאימים משהו קטן וטוב שמעביר את המסר: "תודה על כל ההשקעה". מתנה מושקעת ושימושית, כזו שתשמח ותרגש, היא לא פחות מהשקעה בפרודוקטיביות של העובדים שלך. עם זאת, לא מעט מעסיקים הולכים לאיבוד בתוך הסבך של חנויות המתנות. כדי לסייע לך בבחירה, אלו כמה שיקולים בבחירת המתנה המושלמת לעובדים.

מתנה לעובדים - מתנה עם אמירה אישית

במהלך החיפוש אחר המתנות המושלמות לעובדים, סביר להניח שנתפתה להקטין ראש וללכת על משהו גנרי. מי לא אוהב לקבל שוברי קנייה או סלסלות פינוקים? מתנה כזו לא דורשת יותר מדי זמן או מחשבה ותאפשר לנו לכוון למכנה המשותף הנמוך ביותר. למרות שמתנה כזו בהחלט תאפשר לך "לסגור פינה", לא בטוח שהיא תשרת את המטרה שלנו לטווח הארוך. גם אם העובדים שלך ייהנו ממנה, סביר להניח שהם ישכחו ממנה די מהר. כשזה מגיע לבחירת מתנות לעובדים, אנחנו רוצים משהו שיתבלט, ייזכר וילווה את העובד לאורך זמן. שווה לקחת עוד רגע של מחשבה ולרכוש מתנה שמסמלת את המהות של העסק או של הוויי העובדים שלך ושתישאר עם העובד לאורך זמן. 



מתנה לעובדים - מומלץ לבחור מתנה שימושית

רוב האנשים יעדיפו לקבל מתנות שיוכלו באמת להפיק תועלת ממנה על מתנה שהיא ממש יקרה אך חסרת משמעות. לכן, עדיף שנלך על דברים פרקטיים שישמשו את העובד שוב ושוב. זהו האלמנט שיבטיח לנו שהמתנה שלנו תהיה גם תזכורת מתמדת שחשבנו על האינטרס של העובד שלנו והשקענו במשהו שמחזיק מעמד לאורך זמן. 

מתנה לעובדים - אל תתפזרו או תחרגו מהתקציב

כדי להפתיע את העובדים שלנו עם מחווה קטנה ונעימה, אין שום צורך להיכנס להוצאות חריגות. חשוב שכבר בשלב הראשון בבחירת המתנה נגדיר תקציב ברור ונעמוד בו. גם העובדים שלנו לא מצפים בהכרח למתנות יקרות ומוגזמות ולא בטוח בכלל שמחיר הוא ההיבט העיקרי שמשחק תפקיד כדי להביע הערכה ומחשבה. יש המון מתנות קטנות ומקוריות במחירים סבירים שיאפשרו לך להישאר בתקציב. אחת הדרכים היעילות ביותר להישאר בתקציב הוא לעשות רכישה גדולה וליהנות מהנחה משמעותית. 

הזדמנות נהדרת למיתוג וקידום

היום, קל מאי פעם למתג כמעט כל מתנה. ניתן להדפיס את לוגו החברה על כמעט כל פריט. העובדים שלנו לוקחים איתם את המתנה הביתה ומפיצים הלאה את המודעות למותג שלך. כדי לעורר בעובדים שלך גאוות יחידה, ניתן לשלב בעיצוב המתנה תמונות משותפות של העובדים במשרד או מסר אישי שמביע הערכה. 

בסאנשיין ממתין לך מגוון רחב של עציצים מעוצבים בהתאמה אישית שיהפכו כל אירוע במשרד לחגיגה של צבע וחוויה. עם סוקולנטים וקקטוסים במארזים צבעוניים, העובדים שלך נהנים ממתנה ירוקה, שנשארת לתקופה ארוכה ושלא דורשת תחזוקה מורכבת. להזמנות, ניתן לפנות אלינו עוד היום.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

9 עובדות שאולי לא ידעתם על סוקולנטים
9 עובדות שאולי לא ידעתם על סוקולנטים
9 עובדות על סוקולנטים 1. סוקולנט הוא לא רק עציץ הוא מתנה מתמשכת תוכלו להעניק עלה מהסוקולנט שלכם לחבר/ חברה ולהוסיף ...
המשך קריאה
מדריך טיפול בטרריום
מדריך טיפול בטרריום
יצירה ותחזוקה של טרריום הוא פרויקט גינון מהנה ומתגמל המאפשר לכם ליצור מיני-אקו-סיסטם עצמאי. הנה כמה טיפים לגידול טררי...
המשך קריאה
איך לגדל סוקולנטים בכלי ללא חור ניקוז - המדריך המלא
איך לגדל סוקולנטים בכלי ללא חור ניקוז - המדריך המלא
גידול סוקולנטים בכלי ללא ניקוז: יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוקולנטים,אחת מהן היא שאי אפשר לגדל סוקולנט בכלי ללא...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}