הזמנה

X
סוקלנטים - המתנה המושלמת לאורחים לבר מצווה

סוקולנטים - המתנה המושלמת לאורחים לבר מצווה

העולם של פעם היה הרבה יותר פשוט מהעולם של היום. איך נראו האירועים בעבר? לדוגמא אירוע כמו בר מצווה. האורחים שהגיעו נהנו מארוחה טובה, הם ברכו את החתן, העניקו לו מתנה ובזה זה הסתכם. אף אחד לא חשב שמגיע לו משהו על זה שהוא השתתף באירוע ואף אחד לא הרגיש שהוא עשה כאן מחווה יוצאת דופן בעצם השתתפותו באירוע.

היום, העולם הרבה יותר אינטנסיבי והרבה פחות פשטני ומתון. אנשים מוצאים את עצמם מתזזים ממטלה למטלה כאשר לעיתים, אירועים כמו בר מצווה, בת מצווה, חתונה וכדומה, הופכים אף הם להיות חלק מתוך רשימת המשימות האינסופית.

זו הסיבה שהשתתפות באירועים, אם הם לא אירועים בדרגת קרבה ראשונה הפכה להיות מטלה שרק רוצים לסמן עליה וי וללכת הלאה. זו מציאות ממש עגומה.



כי אנשים שמכינים ועורכים אירוע, משקיעים בו כל כך הרבה כסף וכל כך הרבה משאבים מתוך רצון להרשים את האורחים ולשמח אותם' ובתכל'ס רבים מהאורחים באים רק כדי לצאת ידי חובה.

אז כאן אנחנו עוצרים ושואלים, האם יש דרך לשנות את הדבר?
מסתבר שכן.

השקיעו במזכרת שווה לאורחים

אז אם חשוב לכם שהאורחים ייהנו מהאירוע ולא יצטערו על בזבוז הלילה שלהם, עד כמה קיצוני שזה נשמע - השקיעו במשהו שהוא מעבר למה שהם רגילים לקבל באירועים.

השקיעו במתנה מיוחדת, במזכרת אשר אותה הם יוכלו לקחת איתם הביתה. מזכרת כזו שתשקיעו בה את המחשבה ואת הכסף כדי שאכן מדובר יהיה במתנה ערכית ושווה, בהחלט תעשה את העבודה. מתנות מהסוג הזה הופכות את האירוע בה הם הוענקו לאירוע בלתי נשכח.

אז מה תעניקו לאורחים שלכם בבר מצווה?

אז למעשה יש הרבה אפשרויות ומגוון גדול של מתנות לאורחים לבר מצווה אותן תוכלו לקנות. אך אם אתם רוצים לקנות משהו שיהיה באמת שימושי, מתנה שתרשים, מתנה שתיצור את התחושה כי מעריכים את ההשתתפות באירוע, לכו על סוקולנטים. מדובר על סידורי פרחים קטנים וחמודים שכל אחד ישמח לקבל.

אם תניחו את הסוקולנטים על השולחנות, הם גם יקבלו מראה מרשים וצבעוני וכך האולם יהיה מעוצב ונעים במיוחד.

האורחים ישמחו לקחת איתם את המתנה הביתה וכך הם גם יזכרו אתכם ואת האירוע שלכם לאורך זמן.

כשאנחנו מדברים מתנות לאורחים לבר מצווה, חשוב לזכור כי ככל שמדובר יהיה במתנה שימושית, הרי שהיא תשמח יותר את המקבל. למה אנחנו ממליצים כל כך על הסוקולנטים? זאת משום שמדובר מצד אחד בפרחים מרשימים וכובשי לב, אך מצד שני מדובר במוצר שנשמר היטב. הוא לא דורש הרבה השקעה וטיפוח ובתמורה הוא מעניק את המראה המרענן והפורח עם עמידות לאורך זמן.

סאנשיין, עם כל האפשרויות והמתנות גם לאירועי בר מצווה.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
איך לגדל קקטוסים בגינה? המדריך המלא
רבים הם האנשים שבוחרים להציב קקטוסים בפתח הבית בתור סמל של איתנות עוצמה והגנה. גידול של קקטוסים בבית או בגינה...
המשך קריאה
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
ניפוץ מיתוס ראשון: גידול סוקולנטים /קקטוסים בכלי ללא ניקוז יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוק...
המשך קריאה
על הסוגים השונים של הסוקולנטים
על הסוגים השונים של הסוקולנטים
בוודאי אתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם לכבוד החג המתקרב מתנה לשנה החדשה. אם אתם מעוניינים במתנה יצירתית, אך גם יפה,...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}