הזמנה

X
מתנות לט"ו בשבט - מתנות ברוח החג

מתנות לט"ו בשבט - מתנות ברוח החג

אקססוריז לבית מארזי מתנה מתנות לחג מתנות לחג לעובדים מתנות לטו בשבט קקטוסים

ט"ו בשבט הינו חג אהוב ברחבי מדינת ישראל, שכן בלוח השנה העברי החג מכונה כחג לאילנות. במהלך חג הט"ו בשבט נהוג לערוך מגוון פעילויות שונות המתקשרות באופן ישיר לטבע ולעצים שכן ביניהם נטיעת עצים חדשים, עריכת סדר ליל ט"ו בשבט, ביצוע תהלוכות, אכילה של שבעת המינים בליווי מצוות החג השונות וכן הלאה וכן הלאה. אפשר לומר באופן חד משמעי כי קיים מבחר מגוון רחב של רעיונות אפשריים למתנות עבור העובדים בחג הט"ו בשבט, שכן ביניהם מארזים עם פירות יבשים, עציצים, קקטוסים וכדומה. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מעולים למתנות לחג הט"ו בשבט.

 

חבילות שי לטו בשבט – מאפיינים של חבילה איכותית

לפני שאתם רצים לקנות אריזות שי לטו בשבט, יש להבין תחילה מהם המאפיינים של מארז איכותי וטוב. ישנו מגוון רחב וסוגים רבים של חבילות ומתנות, כך תוכלו לזהות את האיכות של מארזי שי לטו בשבט אותם תקנו:

  • איכות ייצור – איכות ייצור טובה היא הבסיס לכל מוצר איכותי. גם ברכישה של חבילות שיי או מתנות יש לשים לב לאיכות הייצור ולהקפיד לרכוש אך ורק מתנה המאופיינת באיכות ייצור גבוה במיוחד.
  • ערך מוסף – מתנות בעלות ערך מוסף הם המתנות הטובות ביותר. שימוש לב כי הערך המוסף חייב להתאים לאופי ולסגנון של האדם או הקבוצה המקבלת. בנוסף חשוב גם לבצע התאמה מיטבית בין המתנה עצמה לרצונות וההעדפות של האדם המקבל.
  • מחיר – כאשר רוכשים חבילות שי בכמות גדולה כמו מתנה לעובדים לטו בשבט, יש לשים לב גם לפרמטר המחיר. אנו ממליצים לקבוע מסגרת תקציבית עוד בטרם תחילת החיפושים אחר המתנה וכך תוכלו להתמקד בסגנון המתנות הרלוונטי ביותר.

  

מתנות לט"ו בשבט - מזוודות מפנקות במילוי לבחירתכם

לכבוד חג הט"ו בשבט מומלץ כי תפתיעו עם כלל העובדים במתנה סמלית וצנועה עבור ציון החג. אחת האפשרויות המובילות בכל הנוגע להענקת מתנות לט"ו בשבט הינה להעניק לעובדים מזוודות מפנקות לקראת החג. את המזוודה תוכלו למלא במגוון מילויים שונים לבחירתכם, כאשר המילויים הנפוצים והמובילים ביותר המתקשרים באופן ישיר לחג הט"ו בשבט יהיו פירות יבשים, דברי מתיקה, אגוזים ואף ניתן לצרף למזוודה עם המילוי עציץ או לחילופין קקטוסים נחמדים באווירת החג. מדובר למעשה במתנה שימושית ביותר מאחר וניתן לבצע שימוש במזוודה גם לאחר אכילת הפירות היבשים והממותקים הנמצאים בה, ניתן לשטוף את המזוודה ולאחר מכן להשתמש בה עבור אחסון לתכשיטים, אחסון לחליטות תה או לחילופים כסף קטן וכדומה. מוטב כי תדעו כי אתם יכולים לבצע הדפסה של תמונה מסוימת על גבי מכסה המזוודה, תוכלו לבצע כיתוב אישי או לחילופין מיתוג של הארגון שלכם.



מגוון צנצנות זכוכית מהודרות במגוון גדלים - מתנה ייחודית לטו' בשבט

צנצנת זכוכית עשוייה להוות מתנה נהדרת וייחודית עבור חג הט"ו בשבט. ניתן לומר כי קיים מגוון רחב של צנצנות שונות בגדלים ומידות שונים לבחירתם, את הצנצנת תוכלו למלא בכל אשר תחפצו, החל משוקולדים, ממתקים כאלו ואחרים, פירות יבשים וכן הלאה. שכן בדומה למזוודה המפנקת, תוכלו להדביק על גבי הצנצנת מגוון מדבקות שונות לבחירתכם, בין אם תרצו להדביק את לוגו החברה ובין אם תרצו להדביק ברכה אישית - נתון לבחירה האישית שלכם. כמו כן בנוסף, גם בצנצנת ניתן יהיה לבצע שימוש חוזר לאחר סיום תכולתה. אפשר לומר כי עובדי החברה יהיו יותר משמחים לקבל שי שכזה לקראת חג הט"ו בשבט, שכן אף ניתן יהיה לרכוש מספר יחידות נוספות עבור קהל הלקוחות שלכם, כך למעשה תוכלו למתג ולקדם את שם המותג שלכם, תוך יצירת חיבור ומחויבות בין הארגון שלכם אל בין קהל הלקוחות אשר יקבל צנצנת מתנה לחג הט"ו בשבט.

 

טו בשבט מתנות לעובדים

ישנם שני סוגי קהלים עיקריים להם נהוג להעניק חבילות שי טו בשבט. הסוג הראשון הוא בני משפחה וחברים, במקרים אלו הרכישה תהיה של מספר פריטים מצומצם. הסוג השני הוא עמיתים, קולגות ועובדים. במקרה שכזה הרכישה תהיה לרוב גדולה ורחבה יותר ותכלול מספר גדול יחסית של פריטים. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון מארזים המיועדים במיוחד לציבור העובדים, כולל עיצוב ברוח החג, מגוון סוקולנטים צבעוניים ואפשרות לשילוב של ברכה לטו בשבט לעובדים. כל מארז ומארז שאנו מכינים מורכב באהבה, הקפדה רבה ומתן תשומת לב לכל מרכיב קטן וגדול כאחד.

 

הזמנה מקוונת

על מנת שתוכלו להזמין את המארזים שלנו מכל מקום ובכל זמן, השקנו עבורכם אתר אינטרנט מתקדם הכולל; קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מנגנון תשלום מאובטח, מחירים משתלמים, מדיניות החזרות ברורה והכי חשוב – משלוח מהיר עד לפתח הבית או המשרד. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עימנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ. ליצירת קשר חייגו: 079-5805340

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

מדריך טיפול בטרריום
מדריך טיפול בטרריום
יצירה ותחזוקה של טרריום הוא פרויקט גינון מהנה ומתגמל המאפשר לכם ליצור מיני-אקו-סיסטם עצמאי. הנה כמה טיפים לגידול טררי...
המשך קריאה
איך לגדל סוקולנטים בכלי ללא חור ניקוז - המדריך המלא
איך לגדל סוקולנטים בכלי ללא חור ניקוז - המדריך המלא
גידול סוקולנטים בכלי ללא ניקוז: יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוקולנטים,אחת מהן היא שאי אפשר לגדל סוקולנט בכלי ללא...
המשך קריאה
מדריך טיפול בבונסאי
מדריך טיפול בבונסאי
טיפול בעץ בונסאי דורש תשומת לב לפרטים ומחויבות לצרכיו הייחודיים. טיפול נכון יעזור לבונסאי שלכם לשגשג ולשמור על המראה ...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}