הזמנה

X
 מתנות לאורחים - האורחים שלך בחתונה ישמחו לקבל מתנה ביציאה

מתנות לאורחים - האורחים שלך בחתונה ישמחו לקבל מתנה ביציאה

אתם משקיעים הרבה מאוד כסף בחתונה שלכם. האולם, האוכל, הצלם, המוסיקה ובעצם כל מה שמרכיב את האירוע. אתם רוצים שהאורחים יראו בחתונה שלכם לא סתם עוד אירוע שהם בזבזו עליו לילה. מן הסתם אתם רוצים שגם עבורם החתונה תהיה בלתי נשכחת. 

הדרך הכי טובה לעשות את זה היא על ידי קנייה של מתנה לאורחים.

> כאשר אתם רוכשים מתנות לאורחים איתם הם יצאו מהאירוע, הרי שהחתונה תמשיך ללוות אותם גם הלאה בכל פעם שהם יראו את המתנה שהענקתם להם.

כשאנחנו אומרים מתנות לאורחים בחתונה אנחנו לא מתכוונים דווקא למתנות יקרות ערך שייקרו עבורכם את העלויות של החתונה. זה יכול להיות משהו קטן ולא יקר אך כזה שיגרום להם להתאהב בו ולעשות בו שימוש. מתנה כזו שאתם משקיעים בה מחשבה וקונים אותה מתוך רצון לשמח את האורחים שלכם, היא בהחלט מתנה שתעשה את העבודה.

איזו מתנה תתנו לאורחים שלכם בחתונה?

כשאתם מתחילים לחשוב על מתנה לאורחים שלכם אותם תעניקו להם בחתונה שלכם, כדאי שתחשבו על מוצר שאכן יהיה להם מה לעשות בו והוא לא יהיה סתם עוד פריט מיותר שיתגלגל בבית. הרעיון שלנו הוא ללכת על עציץ חמוד וקטן שיונח ליד הצלחת של כל אחד מהסועדים. העציצים החמודים הללו יפארו מאוד את העיצוב הכללי של השולחן שיהפוך להיות פורח, צבעוני עם הרבה רעננות וחן. מעבר לכך, האורחים ישמחו לגלות כי מדובר במתנה אותה אתם מעניקים להם לרגל יום שמחתכם. זה ישדרג מאוד את ההנאה שלהם מהאירוע שלכם.



לא פעם אנחנו משתתפים בחתונות ואירועים רק בגלל שלא נעים לנו לא להגיע. החבר ייפגע, הבן דוד ירגיש שאנחנו לא חושבים עליו או השכן יחוש שהוא לא מספיק חשוב עבורנו.

ברגע שאתם מעניקים מתנה לכל אורח, הרי שכל מי שיגיע ולא משנה מה הייתה הסיבה שלו (רצון או כורח...) ישמח בעצם השתתפותו באירוע. הוא יבין עד כמה הוא חשוב לכם עד כדי כך שטרחתם והשקעתם בקניית מתנה מיוחדת עבורו.

מתנות לאורחים לחתונה - מתנה סמלית שאומרת הכול

אז כפי שכבר הבנתם, המתנה ממש לא חייבת להיות גדולה ובומבסטית. היא יכולה להיות סמלית, צנועה ואפילו קטנה מבחינת המידות שלה. אך ברגע שהיא אכן יפה, יוקרתית, מושקעת וכזו שיוצרת מראה ייחודי, הרי שהיא כבר תעשה את העבודה שלה ובצורה הכי טובה.

אורח שיוצא עם מתנה מהאירוע בו הוא השתתף, מרגיש כי אכן מעריכים את עצם בואו לאירוע ומבין כי הוא אכן היה חשוב לבעל השמחה. כך שבהחלט שווה להשקיע את הסכום הנוסף בקניית המתנה שתהפוך למזכרת עבור כל אחד מהאורחים.

סאנשיין – הדרך לרגש את האורחים בחתונה שלכם

אתם מחפשים מתנה מתאימה אותה תעניקו לאורחים שלכם באירוע? רוצים להפתיע ולשמח את האורחים במשהו שהם עוד לא קיבלו עד כה? היכנסו לאתר שלנו, סאנשיין. אתם תופתעו לגלות אינספור אפשרויות למתנות או מחוות בטווח מחירים רחב. כך שתהיה לכם האפשרות לבחור לעצמכם את המתנה הכי מתאימה והכי נכונה עבורכם.

אנחנו נסייע לכם לבחור את המתנה שתתאים למסגרת התקציב שלכם וכזו שאכן תעשה את העבודה בצורה הכי טובה.

האורחים שלכם יזכרו את האירוע שלכם, ישמחו במזכרת המיוחדת ויודו לכם על כך.

יש מי שלא רוצה שהאירוע שלו יהיה בלתי נשכח?

אז אם השקעתם והכנתם אירוע מוקפד ויקר, אל תשכחו את המתנות לאורחים. כדי שגם הם ימשיכו לשמוח אתכם עוד זמן רב לאחר האירוע.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
סוקולנטים - ניפוץ מיתוסים מרכזיים
ניפוץ מיתוס ראשון: גידול סוקולנטים /קקטוסים בכלי ללא ניקוז יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוק...
המשך קריאה
על הסוגים השונים של הסוקולנטים
על הסוגים השונים של הסוקולנטים
בוודאי אתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם לכבוד החג המתקרב מתנה לשנה החדשה. אם אתם מעוניינים במתנה יצירתית, אך גם יפה,...
המשך קריאה
המדריך לטיפול בסוקולנטים
המדריך לטיפול בסוקולנטים
בטח הבחנתם פה ושם בעציצים הקטנים, בעלי עלים וגבעולים בשרניים שמקשטים שולחנות, שידות וספריות. אלו הם הסוקולנטים, השם ...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}