הזמנה

X
מתנות לאורחים בחתונה - מתנות מלאות בסטייל

מתנות לאורחים בחתונה - מתנות מלאות בסטייל

באירועים של פעם בחיים, שווה להקדיש קצת מאמץ כדי להפוך אותם למלאים בסטייל. לכן, כאשר אתם מתכננים את היום הגדול, את אירוע החתונה, גם את המתנות לאורחים כדאי להעניק עם מלוא החופן של קסם וסטייל. קבלו רעיונות מובילים, שישמחו אתכם ואת האורחים שלכם גם יחד. 

סוקולנטים שמשמחים את הלבבות 

כשאנו מדברים על מתנות מלאות בסטייל, כדאי לצאת מהקופסא ולתת לאורחי החתונה משהו מרהיב ומשמח וגם לא נדוש. מתנות לאורחים בחתונה יכולים להעביר להם מסר מחמם לב, משמח וגם מפתיע. קחו לדוגמא את הסוקולנטים. אלה צמחים נהדרים שמהווים הפתעה ארוזה שכל אורח ישמח לקבל. חשבו לרגע על מה שמתנה כזאת מסמלת. כל אחד מהסוקולנטים מעביר מסר של לבלוב, צמיחה וגדילה. כדאי לדעת שהם קומפקטיים למדי וגם מאוד קלים לגידול. אפשר להפוך אותם לאביזר נוי בבית, ניתן לשתול באדנית, לגדל בגינה או להצמיח על אדן החלון ועוד. ניתן לשים אותם בבית ממש כפי שהם, במקום עם חצי שמש ומואר. מאותו הרגע הטבע עושה את כל השאר (וקצת השקייה, כמובן, הם לא צריכים הרבה מים).



סלסילה מדליקה לקישוט הבית 

במקום לתת לאורחי החתונה משהו נדוש כמו שקית קטנה עם כמה שוקולדים, תנו להם מתנות בסטייל, שיאירו להם את הבית וישמחו את הלב. סלסילה מדליקה מראטן מהווה דוגמא לרעיון מדליק ומקסים. בסלסילות כאלה ניתן לגדל סוקולנטים ירוקים ויפים או כל מיני צמחים מרהיבים נוספים. ניתן להציע אותם לאורחים כשהם עטופים יפה, עם צמח נאה בפנים או עם קישוטים אחרים שתורמים לכל בית יופי, נוי וחן. 

מתנות לאורחים לחתונה - מתנות ריחניות בסטייל נפלא

סטייל אמיתי לא מתחיל או נגמר בעיצוב יפה לעין. אם רוצים להיות יותר מקוריים, אפשר לשלב בין מתנה שנראית מעניינת ויפה ומוצלחת אבל גם הניחוח שלה – בהתאם. ולא, אנחנו לא מציעים לחלק לאורחים בשמי יוקרה מצרפת אלא משהו הרבה יותר נגיש והגיוני. נרות ריחניים בעיצובים שווים הופכים בקלות לאקססוריז שמשתלב בכל בית. הנרות הללו מסמלים את האור והשלווה שכולם מחפשים בקשר זוגי ובנישואין. וכאשר האורחים שלכם יקבלו את הנרות הריחניים, למשל בניחוח ווניל נפלא, הם מיד יזכרו בחתונה לטובה. 

עציצים מיוחדים לבית 

הרעיון הבא שלנו מדליק לא פחות מכל האחרים. אם פעם כולם גידלו עציצים בכלי קיבול סטנדרטיים (ובואו נודה בזה, קצת משעממים), זה הרגע לשנות. תוכלו להפתיע את האורחים עם עציצים מלאים בסטייל, שאפשר לחלק עם צמחים ירוקים או בלעדיהם. לדוגמא, עציצים בצורה של דגים מקסימים או כלי קיבול מבטון מעוצב, מוחלק או מוברש. 

מחפשים רעיונות מדליקים, עם חופנים של סטייל לחתונה? סאנשיין – האתר שבו תמצאו רעיונות ודוגמאות כמתנות לאורחים וגם, לקישוט הבית המשפחתי, הקן החמים והנעים שלכם. 

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

המדריך לטיפול בסוקולנטים
המדריך לטיפול בסוקולנטים
בטח הבחנתם פה ושם בעציצים הקטנים, בעלי עלים וגבעולים בשרניים שמקשטים שולחנות, שידות וספריות. אלו הם הסוקולנטים, השם ...
המשך קריאה
גידול סוקולנטים במשרד -סוקולנטים במשרד כלי ללא ניקוז
גידול סוקולנטים במשרד -סוקולנטים במשרד כלי ללא ניקוז
גידול סוקולנטים / קקטוסים בכלי ללא ניקוז יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוקולנטים וקקטוסים, אחת ...
המשך קריאה
סוקולנטים אוהבים קיץ?
סוקולנטים אוהבים קיץ?
כולם מכירים את הסטיגמה השגויה של פעם, שסוקולנטים אוהבים קיץ, וכמו הדובים, הם בתרדמת בחורף😅 אז לא רק שהיא שגויה, היא ב...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}