הזמנה

X
מדוע סוקולנטים הם המתנה המושלמת?

מדוע סוקולנטים הם המתנה המושלמת?

אם שאלתם את עצמכם, מהם העציצים הקטנים והבשרניים, שמונחים על שולחנות עבודה, במשרדים ובחנויות? תדעו שאלו הסוקולנטים. לא מדובר בטרנד חולף אלא בצמח דקורטיבי מושלם, הדורש מינימום תחזוקה ונותן מקסימום יופי. הסוקולנטים יכניסו אתכם לעולם מופלא של צמחיה המגיעה במגוון צבעים צורות וטקסטורות. את הסוקולנטים ניתן להניח בכל אגרטל שתבחרו וליצור את העיצוב הנכון. לא פלא שכולם בוחרים בו כמתנה המושלמת.

סוקולנטים כמתנות לאורחים

מארגנים אירוע? כנס עובדים? השקת מוצר? כמה נחמד ומרשים לסיים אותו עם מתנה קטנה לאורחים. המתנה תשאיר טעם טוב ותהפוך את האירוע מעוד כנס נחמד, למשהו שיזכר להרבה זמן. סוקולנטים אישיים הם מתנה מושלמת לאירועים. הסוקולנטים ניתנים לאריזה ממותגת, עם מילת תודה, חג שמח או ברכה אישית. אורח שיוצא עם הצמח יבין שחשבו עליו ויהיה גאה להניח אותו על שולחן משרדו. 



סוקולנטים כמתנות לעובדים

מעסיקים רבים מבקשים לפנק את עובדיהם לרגל החג, יום ההולדת או סתם להביע את הערכתם. מעסיקים בדרך כלל מבקשים לבצע רכישה מרוכזת של מתנות לפי תקציב קיים וצורך. גם כאן עציצי סוקולנטים נחשבים למתנה המושלמת. ניתן להשיג עציצים בטווח מחירים משתנה ולהתאים אותו לצורך. בנוסף, את העציץ ניתן לארוז באריזת קרטון מרשימה ולצרף ברכה ממותגת של בית העסק.עבור המעסיק מדובר בהשקעה קטנה. עבור העובד מדובר במתנה שמקנה לו תחושת שייכות ולויאליות כלפי הארגון ופעילותו. 

היתרונות של סוקולנטים כמתנה

כשחושבים על מתנה, לכל מטרה, חשוב לחשוב גם על הערך המוסף שלה. סוקלנטים כמתנה מאפשרים לקשט את הבית, המשרד או להניח על אדן החלון. בנוסף, הסוקולנטים לא דורשים השקעה מיוחדת וטיפוח אינטנסיבי. מדובר בצמח מדברי ששורד בתנאי חום ללא צורך במים לתקופה ארוכה. יש צורך להשקותו רק כאשר חשים שהאדמה בעציץ יבשה לגמרי. 

בנוסף הצמח גדל בצורה איטית ואין צורך לגזום אותו. הפרח משמש כמטהר אוויר של הטבע, ניתן להציב אותו בחדר שינה, בסלון או במשרד ולהנות מאוויר נקי יותר. הפרחים הבשרניים של הסוקולנטים מקנים לו מראה ייחודי ומרשים במיוחד. 

המקום בו סוקולנטים מגיעים מאהבה

אז אם מחפשים סוקולנטים כמתנה, כזו שתארז בקפידה ובאסתטיקה מדוייקת. אתם מוזמנים להכנס אל סאנשיין - חנות סוקולנטים אונליין. ב-Sunshine, מייצרים מארזים לכל מטרה, עם שימת לב לפרטים הקטנים ובמקצועיות בלתי מתפשרת. החברה מייצרת מתנות ואקססוריז לבית, מגשי סוקולנטים לכנסים ואירועים, מתנות לעובדים או לכל מטרה. בסנשיין תוכלו להנות משפע אפשרויות בעולם של סוקולנטים. אז למה אתם מחכים? מבחר מתנות לאורחים ולאנשים חשובים מחכים לכם בקטגוריות השונות.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

מדריך טיפול בטרריום
מדריך טיפול בטרריום
יצירה ותחזוקה של טרריום הוא פרויקט גינון מהנה ומתגמל המאפשר לכם ליצור מיני-אקו-סיסטם עצמאי. הנה כמה טיפים לגידול טררי...
המשך קריאה
איך לגדל סוקולנטים בכלי ללא חור ניקוז - המדריך המלא
איך לגדל סוקולנטים בכלי ללא חור ניקוז - המדריך המלא
גידול סוקולנטים בכלי ללא ניקוז: יש המון דעות קדומות בנוגע לגידול סוקולנטים,אחת מהן היא שאי אפשר לגדל סוקולנט בכלי ללא...
המשך קריאה
מדריך טיפול בבונסאי
מדריך טיפול בבונסאי
טיפול בעץ בונסאי דורש תשומת לב לפרטים ומחויבות לצרכיו הייחודיים. טיפול נכון יעזור לבונסאי שלכם לשגשג ולשמור על המראה ...
המשך קריאה
{"statementLink":"","footerHtml":"","hideMobile":false,"hideTrigger":false,"disableBgProcess":false,"language":"en","position":"left","leadColor":"#000000","triggerColor":"#000000","triggerRadius":"50%","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerIcon":"people","triggerSize":"medium","triggerOffsetX":20,"triggerOffsetY":20,"mobile":{"triggerSize":"medium","triggerPositionX":"left","triggerPositionY":"bottom","triggerOffsetX":10,"triggerOffsetY":10,"triggerRadius":"50%"}}